onsdag, januari 7

mad.ax - din nya startsida

mad säger:
nu har jag ändrat min slogan
CAT säger:
Till vad?
mad säger:
men du får väl SE EFTER
CAT säger:
Jaja
Ursäkta att jag frågade
mad säger:
jag tar förgivet att du har min blogg öppen
dygnet runt
som startsida
CAT säger:
Nästan så
Haha bra idé, det ska jag sätta, på riktigt
: D
mad säger:
hahahahah
åh jo snälla gör det så får jag skriva om det
CAT säger:
Jag går ändå alltid in och kollar när jag spanar runt på alla andra sidor ; )
Hahaha
När jag ska välja startsida på inställningarna kommer din blogg upp som första förslag
Det måste vara ödet
Nu är det gjort

..ni vet vad det här är va? ännu ett tecken på att jag lyckats med livet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var in och hälsade på på åt idag och som vanligt när jag gör det så är ingen där. så jag satt och funderade och filosoferade ett tag på en stol och så ko jag på att jag någonstans läst att du är rädd för, tycker inte om eller tycker om erkki saatanaperkele(hehe, hur man nu stavar hans efternamn). och jag blev nyfiken såklart, men har glömt bort att fråga dig. så därav denna kommentar.. hur känner du egentligen för errki? (och nej, jag är inte riktigt frisk..)

Anonym sa...

Tyvärr så hann vi inte göra någonting annat än ett kort, som hon tyckte var så fint så hon nästan började gråta och kunde därför inte säga hej då till allihopa som hon hade tänkt göra :(