söndag, januari 25

TILL SALU

Photobucket
okej, bilden på den gamla jackan är grotesk, men det är inte jag som har tagit den (givetvis) och hon som sålde den till mig var uppenbarligen inte produktfotograf för ellos. fast å andra sidan är jackan inte från ellos heller, som min nya är. den är från någon butik i london och inte i äkta läder. men den är riktigt fin och lagom lång och lagom och skön och har en krage som tydligen är rätt sallsynt på bikerjackor och som jag saknar på min nya, dock heta, ellosjacka.

och catrin. eftersom jag nu har två, nästan identiska jackor, så.. köp av mig? jag köpte den för 55 euro på tradera, då var den i nyskick och jag har använt den liten snutt på sommaren och en höst enbart. jag tänker inte lägga ut den på tradera eller nåt, men är nån intresserad (typ hanna!) så ta kontakt. för fan. högstbjudande it is. och jo, storleken skulle jag säga att är en small. jo, en small.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men... är det inte den du har på dig på bilderna nyligen? Varför ska du sälja?

Anonym sa...

jak viiill haaa dennn. :)

Anonym sa...

Åh. Jag är intresseraD!! fast det kanske blir jobbigt med att skicka in till sverige.. vad ska du ha för den?

Anonym sa...

jooo jag är intresserad! hur mycket blir portot månne från åland till åbo i finland? o vilken storlek är den? jag har ju helt glömt bort det... 45 ege e bjudet!

Anonym sa...

haha jag e typ blind... storlek S e den alltså! o inte i läder... låter som den skulle passa mig perfekt :)