tisdag, januari 6

the new world

Photobucket

åh jag är så lycklig! jag har precis nyss suttit och ryst och gråtit tills disneys pocahontas. så börjar jag googla och hittar den vuxna verisionen av filmen! "the new world" från 2005. jag hoppas så innerligt att den är lika bra som den tecknade filmen, för den är verkligen BRA. har ni inte sett disneys pocahontas så gör det. den är faktiskt rätt snyggt gjord för att ha 14 år på nacken. det är ingen barnfilm! det är en familjefilm. och om ni inte gillar det visuella kan ni lyssna på musiken och njuta istället.

nu ska jag sitta och vänta på att filmen kommer ner så jag kan titta på den och njuta. kanske med lite mer blåbärspaj. eller en lussebulle. en bra film (JA DEN MÅSTE VARA BRA) måste njutas med snacks. (hahaha nu gör jag ju själ för hur ålandstidningen framställde min blogg förut..)

Inga kommentarer: