onsdag, januari 7

bridget

Photobucket

hahahaha naw

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA:D jag har väl alltid tyckt att han där errki är lite knäpp:P förra våren då jag var där på praktik och jacob vann ngn tävling med två st av sina bilder så minns jag att errki med sin speciella dialekt sa: "ja det var tur att ni fick vinna ngn gång, för skulle vi på nyan ställt upp så skulle ju vi ha vunnit".

Anonym sa...

Hej. Alltså jag har för mig att du har beställt grejer på tradera och du bor ju på Åland, så jag undrar nu hur du brukar betala? Jag fattar typ ingenting... Jag skulle vilja betala via min nätbank, men jag får inte alla koder jag skulle behöva för att kunna det (T.ex. IBAN och SWIFT/BIC eller clearingkod)... men ja, hur brukar du göra? Annars undrar jag om det är det något speciellt med Åland man borde tänka på när man köper från tradera...
haha, jag vet fan ingenting XD
Hoppas du orkar svara, det skulle uppskattas!

Anonym sa...

tjo. tycker du tar fina bilder. Keep up the good work!