fredag, januari 9

ett helt vanligt litet filmklipp



alltså. jag hittade det här filmklippet på en cdskiva tillsammans med massa gamla bilder och skit. det är så konstigt. en helt vanlig lektion i ghs liksom. jag ligger på golvet och rasmus filmar mitt skrev. sedan skriker jag och jagar honom, och catrin sitter och tittar på en bild på rasmus öra. what?

hahaha jag har sett att rasmus tyvärr inte har utvecklats särskilt mycket inom filmbrachen ännu i dessa dagar, men jag får väl glädjas åt att jag faktiskt kommer i dedär jeansen ännu fastän min kropp känns ungefär uppsvullen till det dubbla när jag tittar på filmen. det är faktiskt en rätt fin film. men jag tror bara man kan uppskatta den om man var där. i min eller rasmus kropp.

nu ska jag nog sova och drömma högstadiedrömmar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha naaw. Faktiskt filmade vi en annan grej också som var bättre. Eller det fanns någon tanke bakom det åtminstone. Inte orkat klippa ihop det än bara

Anonym sa...

Svar: det var så jag tänkte göra också, men jag blev förväna när ingen skrev med BIC och SWIFT-koderna... Men nu har jag fått dem av en säljare iaf ;)
Spetströjan är köpt på bikbok i december, så den kanske finns kvar där om du far till sthlm inom kort ;)

Anonym sa...

Tack så mycket för luciabilderna! Jättesnällt! :)