onsdag, januari 7

silk

lipsy har gjort världens finaste lilla silkesklänning. jag har tittat på den sen den kom in i butik och drömt om den på nätterna och gråtit över den på dagarna. idag var den nedsatt med 60 procent och jag kunde inte låta bli att köpa den även fast den kostade nästan 70 euro. "jag kan ju sälja den på tradera om inte annat.." sa jag till lina och p när jag öppnade plånboken inne på ziczac. nu ångrar jag mig. jag vill inte göra mig av med den för alla pengar i världen! det finns dock två negativa grejer med den.

  • den gör sig inte bra på bild
  • den är gjord för någon med 2 kupstorlekar mindre bröst än mig
men den är himla fin. se själva.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den är så jäkla fin den där!

Anonym sa...

HAHAHAHHAH! det här är ju underbart!!! den där klänningen bloggade jag om för tusen år sedan när de sålde den på nelly.se och nu har du köpt den. :D

different people - same style :D

Anonym sa...

Nämen, finns det sånt också? Jag tycker att alla grejer är gjorda för större bröst :D Du kan få ge den till mig om du vill, den var himla söt.

Anonym sa...

Jag har dreglat över den där ända sen jag såg den på ziczac för första gången. men jag är för snååål :'(