måndag, januari 19

behind the scenes

fyfan vilken rolig och utmattande dag det har varit. jag och elin hade photoshoot i å-t's fab studio UTAN varken bakgrunder, kompletta blixtar eller särskilt rymliga utrymmen. missuppfatta mig inte, jag älskar den, den är ju allt jag har. men jag är lite grumpy eftersom jag skulle behöva skriva en skitbra text och mitt huvud dunkar som en bastrumma gone basketboll gone riverdancedansare gone wild. svettas gör jag också. och gråter lite. att dansa runt i fina klänningar och skor framför en kamera tär på kroppen. jag är helt utbränd nu. "så kan det vara när man inte är van med att jobba annars", påstod zandra, men jag har en svag föraning av att jag nog skulle ha tagit petters råd och gurglat... var det saltvatten och gurkmeja? skulle tydligen hjälpa mot förkylningssymptom. fysatan.

här kommer en liten bildkavalkad från idag. myz.

Photobucket
fotobordet fick agera klädställning, och var faktiskt riktigt bra på det

Photobucket
fina skor

Photobucket
jag fotade faktiskt..

Photobucket
.. mig själv

Photobucket
elin satt mest och läste tidningar och assisterade mig med påklädning och styling

Photobucket
hon fick prova min skinnjacka - som jag kanske säljer när jag får min nya från ellos - och blev kär

Photobucket
en klänningsbakelse från H&M

Photobucket
puss

Photobucket
bakelsen where it should be - på min kropp (och jo jag har klippt lugg också, vet inte riktigt vad jag tycker än)

Photobucket
finaste chloekopiorna fick vara med finaste silkesklänningen

Photobucket
elin mobbade mig för att jag stavat fel ("kansek") i min kalender - som jag btw inte kan leva utan

Photobucket
sen strippade jag och de bilderna får ni inte se

9 kommentarer:

Anonym sa...

aaah det var rowligt. :D och skinnjackan är min om den inte förblir din?

och vi kan dela på H&M-prinsessan. :)

Anonym sa...

och jag hoppas att jag var lite duktig assistent i alla fall. :)

Anonym sa...

Ni verkar alltid ha så roligt, jag blir avundsjuk.

Madelen utan e sa...

dear cat: vi har ju också skitkul när vi umgås. det händer inte så ofta (aldrig) nu längre bara.

sara sa...

hej, jag har en fråga. kan du berätta hur man kan få bilderna man sätter in sådär stora? (man kan ju bara välja liten mellan eller stor, och man väljer stor är de int ens i närheten sådär stora) jag kanske är lite borta men jag förstår mig faktiskt inte på detdär :D

Anonym sa...

skorna med nitar är to die for!!
Köpta??

Anonym sa...

ja, jag vill också veta! Var är skorna med nitar ifrån?? :D snygg blogg btw!

Anonym sa...

den där bilden med dig och "gräddbakelsen" är jätte fin!
Och var har du köpt dom skorna du har på dig på den bilden?

Madelen utan e sa...

anonym2: tacktack! skorna jag har på mig är de superhypade zara-skorna från i somras som alla bloggar har skrivit alldeles för mycket om. fina är de iallafall. och slutsålda.