torsdag, januari 29

egentligen hatar jag sånt här

..men blir man utmanad av typ ålands (japans?) coolaste brud får man lov att bita ihop och gör't.

Regler:
1. Länka till den som taggat dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


ETT. jag hade fyra hårfärger under 2008; brunt, orange, rött och blont.
TVÅ. jag sitter framför datorn minst 3 timmar varje dag.
TRE. jag har nästan alltid samma BH på mig, förrutom när den måste tvättas, och den är beige. BEIGE. jag måste ta tag i det här. köpa lite snygga underkläder.
FYRA. jag drömmer ofta att jag är i farmors garderob och gömmer mig för en stor grizzlybjörn som kastar sig in genom fönstret. ibland har jag några kompisar med mig. ibland farmor. ibland en bra bok.
FEM. jag vill bli känd. på ett eller annat sätt. ihågkommen liksom.
SEX. jag lever på banan-jordgubbssmootie. det är det ända jag äter mellan tiden jag vaknar och middagen. på kvällen blir jag ett små-ätar-monster, men det var värre förut. nu är jag vuxen och kontrollerad.
SJU. ibland när jag går på stan och nån tittar på mig tänker jag, fan vad snygg jag måste vara. true story.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha det är så roligt att jag också är i panik över att jag bara har fula undies.:O