torsdag, januari 15

inte redo

jag är så inte redo för den här dagen ännu. jag skulle verkligen inte orka masa mig till stan för att hämta ut min klänning från kemtvätten men jag måste dit oavsett, eftersom jag ska på ett litet möte till jobbet och sen senare också och simma med solli. simma alltså. jag orkar inte raka benen, jag har ingen bikini och jag har inte tränat sen lordi vann melodifestivalen. så ser ni nåt naket, hårigt och dallrande kan det vara jag som ska försöka simma fast jag inte alls egentligen kan. men jag försöker se det som en chans att lära mig. simma med någon som bott i havet hela sitt liv brukar kunna egga en till att simma fast man har tagit in en arton kallsupar under 20 minuter.

mitt rum ser ut som ett bombnedslag, och ikväll kommer elin hit om gudarna är med oss. dessutom ska jag försöka få ett paket skickat till sverige med en veromoda-klänning. jag har inte ens slagit in det så jag får väl se hur det går med det.

nu ska jag försöka få i mig någon slags föda så jag orkar med den här ansträngande dagen. ja, jag är seriös.

Inga kommentarer: