torsdag, januari 1

2009

jaha, nu är det ett nytt år, och igår var vi och firade in det på mariepark tillsammans med ganska många andra kloka människor.

åh ted har somnat! då har jag min chans att skriva i "den jävla bloggen" lite grann.

gårkvällen var faktiskt jävligt fin. jag är så glad över att mina vänner kunde samexistera. solli, pillan, gis, elin, elin, bobby, henke, tua, klara jag och ted umgicks faktiskt mer eller mindre hela kvällen. elin jansson försvann tidigt och ersattes väl av krista ganska mycket. men det var fint iallafall.

ingen puss vid tolvslaget men det glömdes bort i all kalabalik i form av kristas glaskastande och sprakstickor och fyrverkerier. jag är nöjd ändå.

DJ:a fick jag göra också. jag brukar tränga mig på när hagge DJ:ar och välja låtar och böna och be om att få vända skivor men han är lite snål. "wheelchair" som jag tror han igår kallade sig var mycket bättre. inte för att jag fick vända skivor eller så, men jag fick iallafall fylla dansgolvet med mina otroliga låtväljarskills. varje gång jag hade valt en par låtar efter varann var dansgolvet smockfullt. IM SO SKILLED så att zandra och jag bestämde att jag ska DJ:a nästa xit-fest. hoppas hon håller vad hon lovar. jag har inga skivor och inga maskiner, men sånt går ju att ordna. kan man allt så..

overall var det himla fint ordnat av zandra. klänningbyten, tal, jakob sundström-musik, frippe-tal och popsixten blandat med jävligt god mat och generösa vin-servitörer. TOPPENKVÄLL! jag har nog aldrig haft så roligt på mariepark förut.

bilder från igår kommer att komma upp senare, när jag har mottagit dem från diverse kameraägare och metsadels från partypics-bruden som jobbade för xit!!!

imorgon är jag ensam hemma så jag funderar på att stiga upp tidigt (som för mig är ungefär niosnåret) och ta ett långt bad med hårinpackning och ansiktsmask. välbehövligt.

3 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

ja du verkar ju inte ha saknat mig i varje fall...

Anonym sa...

mad! det där halsbandet som fastnade i ditt halsband är klaras. så släng inte bort det. :P

Anonym sa...

deet var en great kväll! <3